آی کی دو آی کی کای کاشان
فرهنگی - ورزشی -اجتماعی- علمی آموزشی

 

آیا تاکنون برای شما هم اتفاق افتاده که بدون هیچ دلیلی در حین ورزش دچار خستگی و بی حالی شوید؟ از جمله عوامل تاثیرگذار در این زمینه می توانیم به  احساس خستگی و کسالت ، بی خوابی و استرس، آسم و آلرژی، کم خونی ،کم شدن آب بدن و مشکلات تیروئید اشاره کنیم. راه چاره برای هریک از این مشکلات را در ادامه این مطلب آورده ایم.

احساس خستگی و کسالت حین ورزش یک اتفاق رایج است.

برای این احساس خستگی، ۷ دلیل علمی وجود دارد که از این قرارند:



ادامه مطلب ...
یک شنبه 25 تير 1396برچسب:, :: 13:3 :: نويسنده : تای شا

شما از اهمیت ورزش کردن برای حفظ سلامتی و همچنین افزایش قد و تناسب اندام آگاهی دارید. زمانیکه شما ورزش میکنید بدن شما هورمونی به نام هورمون رشد (HGH) را آزاد میکند و این کمپلکس هورمونی، رشد را در استخوان ها، ماهیچه ها، بافت ها و اندام ها اعمال کرده و باعث رشد کلی بدن شما خواهد شد و به بخش های غضروفی بدن هم استحکام بیشتری خواهد داد.
گرچه تمام تمرینات ورزشی این اثر را بر روی بدن شما خواهند گذاشت ولی برخی ورزش ها با نام ورزش ها و تمرینات کششی شناخته میشوند و بیشترین تاثیر آنها در افزایش قد خواهد بود. این تمرینات از این جهت مؤثر هستند که بیشتر بر عضوهایی تمرکز میکنند که قابلیت رشد بیشتری دارند مانند ستون مهره ها و پاها

استخوان ها در این نواحی با کمک غضروف ها به یکدیگر متصل شده اند و تمرینات کششی باعث میشوند شما این غضروف ها را از حالت فشرده خارج کنید (شما در اکثر ساعات شبانه روز ایستاده هستید و بدن تحت تاثیر نیروی جاذبه فشرده میشود) و با استحکام بخشیدن بیشتر به آن ها به افزایش قد در خودتان کمک کنید.

این نکته بسیار مهم است و باید به خاطر بسپارید که انجام تمرینات کششی به صورت روتین و منظم، ضروری است. یعنی شما باید بر طبق برنامه و بطور منظم این تمرینات را انجام بدهید و زمان کافی را هم به این کار اختصاص دهید.

نکته مهم دیگر انجام درست این تمرینات است و ما سعی میکنیم در این مطلب راه های درست این تمرینات را برای شما شرح دهیم.

تمریناتی برای بلند شدن قد

 



ادامه مطلب ...
شنبه 24 تير 1396برچسب:, :: 13:23 :: نويسنده : تای شا

درباره وبلاگ

به وبلاگ صلح و دوستی خوش آمدید
موضوعات
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 7370
تعداد مطالب : 121
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1