آی کی دو آی کی کای کاشان
فرهنگی - ورزشی -اجتماعی- علمی آموزشی

 

بدنسازی در رشته های رزمی بسیار اهمیت دارد . با این حال به دلیل کمبود وقت و اختصاص دادن عمده آن به تکنیک و تاکتیک مبارزه ای معمولا در این بخش ضعف های زیادی وجود دارد . برخی از رزمیکاران دقیقا نمی دانند چه تمریناتی برای آنها مفید است و بیشترین بازدهی را دارد. همچنین در تعداد تکرارها همواره اختلاف نظر وجود دارد. شما می توانید با استفاده از حرکات ارائه شده و اجرای آنها چگونه بهترین بهره برداری را از زمان خود کرده و شاهد بهبود گسترده عملکردتان باشید.
همواره شاهد سردرگمی فراوانی بین رزمی کارانی هستیم که می خواهند با وزنه تمرین کنند. هیچ اشکالی ندارد که نمی دانید چه کار می خواهید انجام دهید! به هر حال شما برای مشت زدن و ضربات دست و پا آموزش دیده اید نه برای حمل وزنه های سنگین . ولی اگر در مسابقات رزمی شرکت می کنید به اندکی تمرین با وزنه برای بیشینه کردن عملکردتان نیاز دارید. برای کمک به رفع این سردرگمی، فهرستی از بهترین تمرینات که در کوتاهترین زمان، بیشترین نتیجه را برای رزمیکاران ایجاد می کند.
هزاران تمرین وجود دارد که می توان از آنها بهره برد ولی در اینجا سعی شده بهترین تمرینات مخصوص رشته های رزمی گردآوری شوند. این تمرینات بدلایل مختلفی انتخاب شده اند.

  • اولا : وقتی آنها را انجام می دهید عملکردتان در رشته ورزشی که در آن شرکت دارید بهبود پیدا خواهد کرد، فرقی هم نمی کند این بهبود در چه راستایی باشد: قدرت، سرعت، آمادگی جسمانی یا سایرفاکتورهای ورزشی .
  • ثانیاً : این تمرینات حرکت پذیری و مقاومت به آسیب دیدگی را که در رشته های رزمی بسیار شایع است در رزمیکاران بالا می برند .

تمرین 1: ددلیفت



ادامه مطلب ...
شنبه 19 خرداد 1397برچسب:, :: 13:29 :: نويسنده : تای شا

درباره وبلاگ

به وبلاگ صلح و دوستی خوش آمدید
موضوعات
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 7436
تعداد مطالب : 121
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1