آی کی دو آی کی کای کاشان
فرهنگی - ورزشی -اجتماعی- علمی آموزشی

شما نیز در یکی از رشته های هنرهای رزمی مشغول تمرین هستید؟ آیا تاکنون برایتان اتفاق افتاده است که پس از یک مبارزه تمرینی در باشگاه به شما بگویند که ضربه تان قدرتی که لازم بود را نداشت؟

براساس تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است به این نتیجه رسیده اند که بجای اینکه هنگام ضربه زدن فشار بیشتری به ماهیچه هایتان وارد کنید بعضی اوقات لازم است که از فشار آن بکاهید تا ضربه شما راحت تر و سریع تر عمل کند. این کار به شما کمک می کند که ضربات تان را نیز قدرتی تر بزنید.
از خصوصیات جالب استادهای هنرهای رزمی این است که ضربات مشت یا پایشان را به یکباره و بدون اینکه شما فرصت این را داشته باشید که از خودتان واکنش نشان دهید می زنند. آنها در موقعیتی که کاملا آماده هستند بصورت ناگهانی ضربات خودشان را به صورت انفجاری پرتاب می کنند. این ضربات آنقدر ناگهانی و یکنواخت زده می شوند که شاید بتوان صدای شکافته شدن هوا را در آن شنید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 بهمن 1395برچسب:, :: 12:15 :: نويسنده : تای شا

افزایش قد به سن شخص بستگی دارد. تا ۱۸ سالگی صفحات رشد بدن باز هستند، بنابراین جوانان و افرادی که در ابتدای مرحله بزرگسالی قرار دارند، می توانند با انجام بعضی تمرینات که روی رشد عضلات بدن کار می کند، قدشان را افزایش دهند. در این مطلب، بعضی از تمریناتی که به افزایش قد کمک می کنند را برایتان بیان کرده ایم.

هدف این تمرینات، کشش بدن و انعطاف پذیر کردن آن است. وقتی تمرینات کششی با شدت بالا انجام می شوند، استخوان ها و غضروف های بدن رشد می کنند. همچنین مقدار بیشتری هورمون رشد یا HGH نیز ترشح می شود. این هورمون و تمرینات، تاثیری مضاعف بر افزایش قد دارند.



ادامه مطلب ...
جمعه 8 بهمن 1395برچسب:, :: 14:49 :: نويسنده : تای شا

درباره وبلاگ

به وبلاگ صلح و دوستی خوش آمدید
موضوعات
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 7377
تعداد مطالب : 121
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1