آی کی دو آی کی کای کاشان
فرهنگی - ورزشی -اجتماعی- علمی آموزشی

 

درد مفاصل از جمله دردهایی می باشد که بر سلامت انسان تاثیر خاصی دارد. ولی برای اکثرا سوال است که علت درد مفاصل چیست و چگونه درمان می شود. در بخش زیر روش تسکین درد مفاصل را برای شما همراه با نکات کلیدی و عالی نیز قرار داده ایم که امیدوار هستیم تاثیرگذار باشد.

زمانیکه درد مفاصل افزایش پیدا می‌کند به دنبال تسکین سریع درد خواهید بود. اما ممکن است دوست نداشته باشید از مسکن‌ها استفاده کنید به خصوص اگر از عوارض جانبی آن‌ها یا تداخلشان با سایر مواد دارویی نگران باشید. ممکن است استفاده از دارو به تنهایی کمکی به شما نکند و به دنبال روش غیر دارویی برای تسکین و درمان درد خود باشید .استفاده از یخ یا گرما برای این دردها عالی است اما تنها گزینه پیش روی شما نیست.

طب سوزنی

 



ادامه مطلب ...
شنبه 22 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:17 :: نويسنده : تای شا

تنفس حیاتی ترین نیاز بدن است که روی تمامی فعالیت های سلولی بدن تاثیر می گذارد.

سوخت وساز بدن، تامین اکسیژن لازم برای عضلات، ترشح غدد و عملیات مغزی همه با تنفس ارتباط مستقیم دارند. هر فرد در هر دقیقه 16 مرتبه نفس می کشد. هرچه تنفس نامنظم باشد موجب اختلالات مغزی و بدنی می شود. در عین حال تنفس عمیق، آهسته و منظم، ذهن و سیستم عصبی را آرام می کند.

 در یوگا به تنفس اهمیت فوق العاده ای می دهند. در تمرینات یوگا و تن آرامی ها(ریلکسیشن) تنفس زیاد استفاده می شود. یوگی ها طول عمر افراد را بر حسب تعداد تنفس آنها اندازه گیری می کنند نه بر مبنای سنشان. آنان معتقدند کسانیکه تنفس های کوتاه و سریع دارند عمرشان کوتاه است و کسانیکه تنفس های عمیق و آرامتری دارند طول عمرشان بیشتر است. دانشمندان هم به این نتیجه رسیده اند که اگر انسان بتواند تعداد تنفس خود را از 16 مرتبه در یک دقیقه به تعداد 4 تنفس کاهش دهد(یعنی 12 نفس بکشد)، ۵۰ سال به عمر خود اضافه کرده است.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 22 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 11:30 :: نويسنده : تای شا

درباره وبلاگ

به وبلاگ صلح و دوستی خوش آمدید
موضوعات
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 7404
تعداد مطالب : 121
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1